MENU

Landgoed ISVW

  • Hier stap je met plezier uit je dagelijkse gang van zaken
  • Geen winstoogmerk, alle opbrengsten worden besteed aan de filosofiebeoefening
  • Eten en drinken; biologisch verantwoord en fair trade zijn de sleutelwoorden voor onze producten

Ons conferentiecentrum ligt volop in het groen en maakt deel uit van een sfeervolle accommodatie. De ISVW heeft een maatschappelijke opdracht, alle inkomsten uit het horecabedrijf komen volledig ten goede aan de filosofiebeoefening waarvoor de Internationale School voor Wijsbegeerte ruim 100 jaar geleden is opgericht. In het charmante hoofdgebouw uit 1917 bevinden zich de receptie, riante lounge, restaurant, zalen en bar. Daarnaast hebben we gebouw De Kuilen, een in Scandinavische stijl opgetrokken accommodatie, waarin 5 zalen zijn gevestigd. Vraag naar onze vergaderarrangementen en vind uw ideale vergaderlocatie nabij Utrecht. Daarnaast zijn er twee hotelvleugels bestaande uit 76 comfortkamers en 2 suites verdeeld over twee verdiepingen. Alle kamers zijn smaakvol ingericht en hebben een douche of bad, een apart toilet, telefoon, een plasmatelevisie en een ruim balkon gericht op het zuiden. U kunt direct online een hotelkamer boeken. In het standaard hotel bevinden zich 19 eenpersoons Pluskamers met extra brede bedden en 32 standaard eenpersoonskamers. De zalen en hotelkamers van onze vergaderlocatie beschikken over draadloos internet waar u gratis gebruik van kunt maken.

Landgoed Zonheuvel

  • Landgoed Zonheuvel, 47 ha bosrijke omgeving
  • Uw duurzame zakelijke partner op de Utrechtse Heuvelrug
  • 30 vergaderzalen en conferentieruimtes voor bijeenkomsten van 2 tot 550 gasten

Vergaderlocatie

Voor vergaderen in Utrecht heeft u de keuze uit de vele mogelijkheden op Landgoed Zonheuvel. Er zijn 30 vergaderzalen en conferentieruimtes te midden van de uitgestrekte bossen van de Utrechtse Heuvelrug. De zalen zijn verdeeld over een viertal gebouwen met ieder zijn eigen karakter: Paviljoengebouw, Maarten Maartenshuis met Openluchttheater, Koetshuis en Lodges. De meeste zalen beschikken over openslaande deuren, veel daglicht en hebben uitzicht op onze bosrijke omgeving. De congreszaal, die plaats biedt aan 550 personen, is gelegen in het paviljoengebouw. Deze kan ook opgedeeld worden in 3 verschillende zalen. De multifunctionele zalen zijn geschikt voor bijeenkomsten van 2 tot 550 gasten.

Overnachten

Hotel Landgoed Zonheuvel beschikt over 110 hotelkamers. Deze zijn allen gelegen in het paviljoengebouw en hebben uitzicht op de groene omgeving. Er zijn verschillende kamertypes met bijbehorende comfort. In de ochtend kunt u heerlijk ontbijten in het restaurant. Daarnaast kunt u genieten van een verrukkelijke lunch of uitgebreid diner. Bij mooi weer kunt u plaats nemen op het terras met uitzicht over de vijver en op het Maarten Maartenshuis.

Duurzame gastvrijheid

Het hotel ligt in het midden van het land en slechts op 5 minuten rijden van de A12 en biedt voldoende gratis parkeerplaatsen. De 47 hectare bos van het landgoed bieden prachtige wandelroutes. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Vergaderen doet u hier klimaat neutraal. De Green Key Goud waarborgt onze duurzaamheid. U bent van harte welkom!

Landgoed de Horst

  • 30 ruimtes voor bijeenkomsten en 113 kamers voor overnachting
  • Rust en ruimte voor iedere bijeenkomst
  • Ont-moeten, inspireren en ontspannen

Landgoed de Horst is een uitdagende en professionele accommodatie gelegen in de bossen van Driebergen. Deze bijzondere omgeving is speciaal ingericht voor trainingen en opleidingen. En dat op nog geen 20 minuten rijden van Utrecht.

De 30 leerruimten op het landgoed zijn geen standaard vergaderzalen, maar zo vormgegeven dat ze bijdragen aan een inspirerende bijeenkomst.

Met een restaurant, een bar, 73 slaapkamers, 40 hotelkamers en een theater waar bijeenkomsten tot 275 personen gehouden kunnen worden, biedt Landgoed de Horst een rustige omgeving om te leren, trainen, vergaderen, ont-moeten, ontspannen en comfortabel te overnachten.

Hotel Bergse Bossen

  • Centraal gelegen en makkelijk bereikbaar
  • Kleinschalig en sfeervol
  • Multifunctionele vergaderzalen
  • Servicegerichte medewerkers
  • Scherp geprijsde arrangementen

Locatie voor uw vergaderingen

Bent u op zoek naar een unieke vergaderlocatie in het groen? Hotel Bergse Bossen is centraal gelegen nabij de Randstad én aan de rand van nationaal Park de Utrechtse Heuvelrug. Deze rustgevende omgeving is ideaal voor inspirerende vergaderingen en conferenties. Rondom het hotel zijn tuinen en terrassen gesitueerd.

Prima faciliteiten

14 Uitstekend uitgeruste zalen, voor groepen van 2 tot 250 personen, met volop daglicht én veelal een eigen terras. Alle zalen zijn standaard uitgerust met beamer, whiteboard, flipover en WiFi. Ook vindt u bij Hotel Bergse Bossen 65 comfortabele hotelkamers, een stijlvolle lounge, een gezellig Grand Café en diverse zonnige terrassen. Al met al is deze locatie de ideale basis voor al uw zakelijke bijeenkomsten.

Uitstekende keuken

In het restaurant worden ontbijt en lunch in informele buffetstijl gepresenteerd terwijl het diner bestaat uit een geserveerd culinair 3-gangen keuzediner. In het Grand Café kunt u ook dagelijks gebruik maken van een lunch, borrel of verse kop koffie. Er wordt in onze catering zoveel mogelijk gebruik gemaakt van biologische producten. De kruiden komen zelfs uit eigen kruidentuin!

Teambuilding

Om de teamgeest én de productiviteit te verhogen, biedt Hotel Bergse Bossen een breed scala aan originele, inspirerende teambuildingsactiviteiten en vergaderbreaks aan. Op onze website treft u het actuele aanbod aan.

Hotel Ernst Sillem Hoeve

  • Persoonlijk en verrassend
  • Sfeervolle vergaderruimtes met uitzicht op park en bos
  • Authentieke locatie met moderne, comfortabele sfeer

Hotel Ernst Sillem Hoeve is een voormalig koetshuis uit 1880 en combineert de grandeur uit het verleden met de faciliteiten van nu. Naast de sfeervolle vergaderruimtes, het stijlvolle restaurant, de moderne hotelkamers en de gezellige bar, biedt het 7 hectare tellende park vele mogelijkheden voor outdoor activiteiten. Wanneer u uw bijeenkomst bij ons organiseert, ondersteunt u het jeugd- en jongerenwerk van YMCA Nederland. Een deel van de winst gaat naar deze vereniging, die volledig eigenaar is van Hotel Ernst Sillem Hoeve.

Elke gelegenheid haar eigen invulling

Hotel Ernst Sillem Hoeve is prachtig gelegen in de bosrijke omgeving van de Lage Vuursche, 15 kilometer van Utrecht. Een ideale omgeving om in alle rust te confereren, trainen, vergaderen of een stijlvol evenement te organiseren. Wij werken niet met standaard arrangementen en bieden alles op maat aan. Samen met u maken wij uw bijeenkomst tot een succes!

KNVB Campus

VOOR DE TEAMS VAN MORGEN

De KNVB Campus is hét ontwikkelcentrum waar topsportfocus, verbinding tussen teamleden en optimaliseren van persoonlijke kracht het verschil maken. Dé ideale trainingslocatie voor de teams van morgen.

Net als in het voetbal staat ook in het zakelijke leven de kracht van het team centraal en wordt het succes van een organisatie bepaald door de onderlinge samenwerking van de individuele spelers.

Het trainingscentrum is een geschikte locatie voor zowel grote als kleine bijeenkomsten. Het Oranjeplein is het kloppend hart van het Trainingscentrum en zeer geschikt voor plenaire sessies, product presentaties of als beursvloer.

De KNVB Campus heeft 11 vergaderzalen waarvan een drietal unieke zijn; de Rinus Michels Dug-Out (gelegen aan het hoofdveld van Oranje), de Kleedkamer van Oranje en de officiële bestuurskamer. 

Het Teamhotel, waar de nationale teams verblijven is uitermate geschikt voor meerdaagse trainingen. Ideaal voor een managementteam training of heidagen.

De KNVB Campus heeft een diversiteit aan clinics. Ideaal om te combineren met een zakelijke bijeenkomst. Denk bijvoorbeeld eens aan footgolf, spinning, een fun-parcours of vitaliteitscheck. Ook sprekers uit de sportwereld, sportdagen met een eindfeest en voetbaltoernooien behoren tot de mogelijkheden.

Vul uw wensen in via het informatieformulier en wij nemen spoedig contact met u op om de mogelijkheden van een op maat verzorgde bijeenkomst te bespreken.

 

Kontakt der Kontinenten

  • Gratis en ruim parkeren
  • Historische gebouwen en inspirerende groene omgeving
  • 25 vergaderzalen en 131 comfortabele hotelkamers

Op nog geen 5 minuten van de A28, gelegen in het groen, vindt u Kontakt der Kontinenten. Het conferentiehotel bestaat uit twee historische gebouwen: voormalig Missiehuis Sint Jan en voormalig Klooster Cenakel. De twee gebouwen beschikken over 25 vergaderzalen, 3 conferentiezalen, 131 comfortabele hotelkamers en biedt hiermee ruimte aan conferenties tot 220 personen. Voor een culinaire onderbreking kunnen gasten terecht in ProefLokaal De Wereld. Het buitenterrein van Kontakt der Kontinenten biedt veel meer dan een goed terras. Er zijn zitzakken, wandelpaden, picknicktafels, hangmatten en natuurlijk een groot eigen bosgebied dat zich uitstekend leent voor teambuilding en andere outdooractiviteiten.

Wereldse gastvrijheid

Zowel buiten als binnen valt de kloosterlijke sfeer van de historische gebouwen op. De bijzondere afkomst geeft de locatie kleur en smaak en kleurt ook de opvattingen over gastvrijheid. Gastvrijheid is geen kunstje en gaat bij Kontakt der Kontinenten verder dan service. Achter de belangstelling voor de wereld en de warme uitstraling van gastvrijheid, zit een ideaal, namelijk dat alle mensen welkom zijn.

Gasten omschrijven de sfeer bij Kontakt der Kontinenten als een ‘thuisgevoel’. Zonder overdreven luxe na te steven is, met de moderniseringen van het afgelopen decennium, gebroken met de gedateerde soberheid waardoor alle eigentijdse faciliteiten aanwezig zijn en het gasten aan niets ontbreekt. Duurzaam ondernemen is vanzelfsprekend omdat er ook naar de (nabije) wereld gekeken wordt.

Woudschoten Hotel

  • Alle zalen met daglicht en boszicht
  • All-in vergaderarrangementen
  • Gratis WIFI op basis van glasvezel

Woudschoten Hotel & Conferentiecentrum in Zeist is centraal gelegen op een bosrijk eigen landgoed van 45 hectare. Tussen al dit groen bieden wij een sfeervolle accommodatie voor groepen, een compleet product met diverse faciliteiten en een helder prijsbeleid. Het enige dat u hoeft te doen, is zich concentreren op het doel van uw verblijf. Wij verzorgen de rest. Dat is onze natuur!

We zijn uitstekend geschikt voor één- en meerdaagse bijeenkomsten als trainingslocatie, om te vergaderen, voor congressen maar ook als sfeervol hotel voor een weekendje weg.

 

Kaap Doorn

  • Zeer gastgericht, Kaap Doorn ontzorgt uw bijeenkomst
  • Kaap Doorn staat bekend om de uitstekende keuken
  • Alle apparatuur, technische ondersteuning en WiFi gratis

Specialist in zakelijke bijeenkomsten

Kaap Doorn houdt zich voor 100% bezig met zakelijke bijeenkomsten en is hierin dus de echte specialist. Dit merkt u bijvoorbeeld doordat de gevraagde apparatuur altijd werkt en de ondersteuning als dat nodig is snel ter plaatse is. Ook de keuken staat zeer goed bekend en alle faciliteiten in onze vergaderlocatie zijn uitstekend.

20 zalen en 70 hotelkamers

Met 20 zalen van verschillende grootte hebben wij voor iedere groep van 2 tot 250 personen een passende ruimte. Voor meerdaagse bijeenkomsten beschikken wij over 70 moderne en comfortabele hotelkamers. Daarnaast vindt u bij Kaap Doorn een sfeervolle serre, een restaurant en een modern Grand Café en ontspanningsmogelijkheden zoals een infrarood sauna en een fitnessruimte.

Gastvrij personeel

U kunt erop rekenen dat alle randvoorwaarden naar uw wensen geregeld zijn. Het belangrijkst is echter toch, dat ons personeel aanvoelt wat u wilt bereiken en probeert uw vraag voor te zijn door altijd mee te denken. Onze ervaring zorgt ervoor dat u zich te allen tijde kunt concentreren op uw bijeenkomst.

Positieve reacties

Al jaren wordt Kaap Doorn uitgeroepen als sterlocatie en beschikken we over een score van een ruime 9 op de website Meetingreviews.nl. Voldoende positieve reacties om verzekerd te zijn van een uitstekend verblijf!